یاران مهدی (ع) منتقمان امام حسین (ع)

پای کار انقلاب ایستاده ایم و تمام توان خود را برای اشاعه نام ولیعصر (عج) و زمینه سازی ظهور نزدیک امامان بکار می بندیم

یاران مهدی (ع) منتقمان امام حسین (ع)

پای کار انقلاب ایستاده ایم و تمام توان خود را برای اشاعه نام ولیعصر (عج) و زمینه سازی ظهور نزدیک امامان بکار می بندیم

یک شب خواب بودم که تو خواب دیدم دارن در میزنن. در رو که باز کردم دیدم شهید همت با یه موتور تریل جلو در خونه وایساده و میگه سوار شو بریم . 

ازش پرسیدم کجا؟ گفت یه نفر به کمک ما احتیاج داره. سوار شدم و رفتیم. سرعتش زیاد نبود طوری که بتونم آدرس خیابون ها رو خوب ببینم. وقتی رسیدیم از خواب پریدم. 
از چند نفر پرسیم که تعبیر این خواب چیه گفتن خوب معلومه باید بری به اون آدرس ببینی کی به کمکت احتیاج داره. 

نتیجه تصویری برای شهید همت

هر جوری بود خودمو به اون آدرس رسوندم، در زدم. در رو که باز کردن دیدم یه پسر جوون اومد جلوی در. نه من اونو میشناختم نه اون منو. 

گفت بفرمایید چیکار دارید. ازش پرسیم که با شهید همت کاری داشته؟ یهو زد زیر گریه. 

گفت چند وقته می خوام خودکشی کنم. دیروز داشتم تو خیابون راه می رفتم و به این فکر می کردم که چه جوری خودم رو خلاص کنم که یه دفعه چشمم افتاد به یه تابلو که روش نوشته شده بود اتوبان شهید همت.

گفتم میگن شماها زنده اید اگه درسته یه نفر رو بفرستید سراغم که من از خودکشی منصرف بشم و الان شما اومدید اینجا و می گید که از طرف شهید همت اومدید...

منبع:http://velayatonline.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۸
سرباز ولایت

نظرات  (۰)

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

از اینکه نظرات خود را با ما در میان می کذارید سپاسگذاریم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی